Sklep online

Reklamacja towaru bez wychodzenia z domu, czyli gwarancja door-to-door

Kupując produkty Massi, otrzymujesz dostęp do jednej z najwygodniejszych form serwisu gwarancyjnego – door -to-door (ang. od drzwi do drzwi).

Reklamacja MASSI

Na czym polega obsługa door-to-door?

W przypadku zgłoszenia reklamacji, uszkodzony produkt zostanie odebrany od Państwa przez kuriera, naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres.

Pokrywamy 100% kosztów przesyłki.

Serwis trwa, w zależności od usterki, około 14 dni.

Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury VAT w okresie objętym gwarancją.

Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?

  1. Powiadom nas o zauważonej wadzie
    Skorzystaj ze Strefy Klienta Massi lub wyślij maila na adres: serwis@massi.pl. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać list pocztą.
  2. Poczekaj na odpowiedź serwisu
    Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:

    • dowodu zakupu
    • podpisanej karty gwarancyjnej
    • dokładnego opisu wady
    • zdjęć i / lub filmików ukazujących wadę
  3. Zapoznaj się z naszą propozycją
    Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.
  4. Wydaj wadliwy produkt kurierowi
    W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie – na ogół w ciągu kilku dni.
  5. Odbierz nowy produkt
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar – na nasz koszt.*

* W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. niestwierdzenia wady, koszty transportu reklamowanego produktu w obie strony pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.

Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door

Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji

W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:

serwis@massi.pl

0 801 007 326

UWAGA! Proces wypalania ceramiki sanitarnej w wysokiej temperaturze sprawia, że w efekcie finalnym wyroby ceramiczne mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść +/- 15 mm