Reklamacja towaru bez wychodzenia z domu, czyli gwarancja door-to-door

Kupując produkty Massi, otrzymujesz dostęp do jednej z najwygodniejszych form serwisu gwarancyjnego – door -to-door (ang. od drzwi do drzwi).

Na czym polega obsługa door-to-door?

W przypadku zgłoszenia reklamacji, uszkodzony produkt zostanie odebrany od Państwa przez kuriera, naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres.

Pokrywamy 100% kosztów przesyłki.

Serwis trwa, w zależności od usterki, około 14 dni.

Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury VAT w okresie objętym gwarancją.

Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?

  1. Powiadom nas o zauważonej wadzie
    Wyślij maila na adres: serwis@massi.pl. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać list pocztą.
  2. Poczekaj na odpowiedź serwisu
    Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:

    • dowodu zakupu
    • podpisanej karty gwarancyjnej
    • dokładnego opisu wady
    • zdjęć i / lub filmików ukazujących wadę
  3. Zapoznaj się z naszą propozycją
    Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.
  4. Wydaj wadliwy produkt kurierowi
    W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie – na ogół w ciągu kilku dni.
  5. Odbierz nowy produkt
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar – na nasz koszt.*

* W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. niestwierdzenia wady, koszty transportu reklamowanego produktu w obie strony pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.

Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door

Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji

W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:

serwis@massi.pl

0 801 007 326

UWAGA! Proces wypalania ceramiki sanitarnej w wysokiej temperaturze sprawia, że w efekcie finalnym wyroby ceramiczne mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść +/- 15 mm

Ta witryna używa plików cookies Więcej informacji w temacie cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close