Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?
Powiadom nas o zauważonej wadzie.
Wyślij maila na adres: serwis@massi.pl Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie.
Poczekaj na odpowiedź serwisu. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:
- dowodu zakupu,
- podpisanej karty gwarancyjnej,
- dokładnego opisu wady, zdjęć i/lub filmików ukazujących wadę.
Zapoznaj się z naszą propozycją.
Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.
Wydaj wadliwy produkt kurierowi.
W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie - na ogół w ciągu kilku dni.
Odbierz nowy produkt.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar - na nasz koszt.*
*W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji tj. niestwierdzenia wady, koszt transportu reklamowanego produktu pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.
Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door
- Wygoda – cały proces naprawy sprzętu odbywa się bez wychodzenia z domu.
- Szybkość – przesyłka kurierska skraca do minimum długość transportu.
- Oszczędność – usługa serwisowa i przesyłka w obie strony są całkowicie darmowe.
Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji
W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu: serwis@massi.pl
UWAGA! Procesy produkcji wyrobów, bez względu na materiał, sprawiają, że w efekcie finalnym wyroby mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść do +/- 25 mm.