Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

25 grudnia 2014 roku weszła w życie ustawa o prawach konsumenta, której art. 27 mówi o tym, że konsument zawierający umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (np. przez Internet) ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar bez podawania przyczyny.

Wydłużamy ustawowy termin aż do 100 dni! Co to oznacza dla Ciebie?

Możesz zamówić towar w sklepie i spokojnie obejrzeć go w swoim domu, mieszkaniu czy biurze. Jeśli uznasz, że produkt z jakichkolwiek przyczyn nie spełnia Twoich oczekiwań, nie pasuje do Twojej łazienki lub po prostu się rozmyślisz, możesz go do nas odesłać w terminie 100 dni od daty odebrania przesyłki od przewoźnika - bez uzasadniania swojej decyzji. Proszę pamiętać - jeśli dokonywałeś zakupu na firmę to masz na zwrot 14 dni.

Robiąc zakupy w naszym sklepie nie ryzykujesz. Zależy nam wyłącznie na Twojej satysfakcji. Zwracamy się z wielką prośbą do Konsumentów odstępujących od umowy, o szczególną ostrożność podczas odpakowywania, oglądania, przechowywania i odsyłania zwracanych artykułów - dla pełnego zadowolenia obu stron transakcji i przyszłych Klientów. Wraz ze zwracanym produktem prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który przyspieszy procedurę zwrotu.

W jaki sposób zwrócić zakupiony towar?

1. Upewnij się, czy spełniasz warunki zwrotu zakupionego produktu:

  • nie minęło 100 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia (termin dotyczy klientów indywidualnych, dla firm wynosi on 14 dni)
  • zakupu dokonałeś na osobę prywatną

2. Wypełnij formularz zwrotu towaru, który jest dostępny na naszej stronie.

    3. Odeślij produkt wraz z dokumentacją na adres:

    MASSI WEST PARK

    ul. Poznańska 249, BRAMA/RAMPA T3

    05-850 Ożarów Mazowiecki

    Prosimy pamiętać, aby przedmiot dobrze i solidnie zapakować przed wysyłką tak, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie do naszego magazynu.

    4. W przypadku płatności przelewem kwota zostanie wysłana na podane przez Ciebie konto. W przypadku płatności gotówkowej zostanie dokonany zwrot gotówki. W przypadku transakcji dokonanej przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

    Stan zwracanego towaru

    Zgodnie z ustawą: "towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu". Prosimy o solidne zapakowanie przesyłki, aby nie dotarła do nas uszkodzona. Produktów wadliwych prosimy nie odsyłać tylko zgłaszać do działu reklamacji na podstawie gwarancji czy też rękojmi.

    Pobierz formularz zwrotu

    REKLAMACJE

    Czy reklamacja musi być stresująca? U nas nigdy! Jesteśmy sklepem przyjaznym Konsumentom, stawiając na pierwszym miejscu ich komfort i zadowolenie. Reklamacje rozpatrujemy w najkrótszym czasie, nawet bez konieczności wcześniejszego odesłania towaru. Zawsze staramy się znaleźć obopólnie satysfakcjonujące rozwiązanie.

    GWARANCJA DOOR-TO-DOOR - reklamacja bez wychodzenia z domu

    Kupując produkty Massi otrzymujesz dostęp do jednej z najwygodniejszym form serwisu gwarancyjnego: door-to-door (ang. od drzwi do drzwi).

    Na czym polega obsługa door-to-door?

    W przypadku zgłoszenia reklamacji uszkodzony produkt zostanie odebrany od Państwa poprzez kuriera, naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres. Pokrywamy 100% kosztów przesyłki. Serwis trwa, w zależności od usterki, około 14 dni. Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury VAT w okresie objętym gwarancją.

    Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?

    1. Powiadom nas o zauważonej wadzie

    2. Wyślij maila na adres: serwis@massi.pl Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać list pocztą.

    3. Poczekaj na odpowiedź serwisu. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:

    • dowodu zakupu
    • podpisanej karty gwarancyjnej
    • dokładnego opisu wady
    • zdjęć i/lub filmików ukazujących wadę

    4. Zapoznaj się z naszą propozycją.

    Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.

    5. Wydaj wadliwy produkt kurierowi.

    W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie - na ogół w ciągu kilku dni.

    6. Odbierz nowy produkt

    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar - na nasz koszt. *

    *W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji tj. niestwierdzenia wady koszt transportu reklamowanego produktu pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.

      Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door

      • Wygoda – cały proces naprawy sprzętu odbywa się bez wychodzenia z domu
      • Szybkość – przesyłka kurierska skraca do minimum długość transportu
      • Oszczędność – usługa serwisowa i przesyłka w obie strony są całkowicie darmowe

      Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji
      W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu: serwis@massi.pltel. 22 22 82 376 

      UWAGA! Procesy produkcji wyrobów bez względu na materiał, sprawiają, że w efekcie finalnym wyroby mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść do +/- 15 mm.

      Loading...