Bezstresowe reklamacje i wygodne zwroty z Massi

ZWROTY

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

25 grudnia 2014 roku weszła w życie ustawa o prawach konsumenta, której art. 27 mówi o tym, że konsument zawierający umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (np. przez Internet) ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar bez podawania przyczyny.

Wydłużamy ustawowy termin aż do 100 dni! 

Co to oznacza dla Ciebie? Możesz zamówić towar na massi.pl i spokojnie obejrzeć go w swoim domu lub mieszkaniu. Jeśli uznasz, że produkt z jakichkolwiek przyczyn nie spełnia Twoich oczekiwań, nie pasuje do Twojej łazienki lub po prostu się rozmyślisz, możesz go do nas odesłać w standardowym terminie 14 dni  od daty odebrania przesyłki od przewoźnika - bez uzasadniania swojej decyzji lub w terminie 100 dni korzystając z usługi ZWROT+

Co zyskujesz, dokupując usługę ZWROT + ?

  1. Więcej czasu na decyzję – masz aż 100 dni na zwrot zakupionego towaru, co daje Ci komfort i swobodę w podejmowaniu decyzji.
  2. Bezpieczeństwo zakupów – możesz dokładnie obejrzeć produkt w domu, upewniając się, że spełnia on wszystkie Twoje oczekiwania.
  3. Łatwość procedury – proces zwrotu jest prosty i bezproblemowy, wystarczy wypełnić formularz zwrotu i odesłać produkt.

Robiąc zakupy w naszym sklepie, nie ryzykujesz. Zależy nam wyłącznie na Twojej satysfakcji. Zwracamy się z wielką prośbą do Konsumentów odstępujących od umowy o szczególną ostrożność podczas odpakowywania, oglądania, przechowywania i odsyłania produktów - dla pełnego zadowolenia obu stron transakcji i przyszłych Klientów. Wraz ze zwracanym produktem prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który przyspieszy procedurę zwrotu.

Usługa ZWROT+ Przedłuż możliwość zwrotu do 100 dni

W jaki sposób zwrócić zakupiony towar?

Upewnij się, czy spełniasz warunki zwrotu zakupionego produktu:

  • nie minęło 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia (w przypadku wykupienia usługi ZWRPT+ 100 dni),
  • zakupu dokonałeś na osobę prywatną.

Wypełnij formularz zwrotu towaru, który jest dostępny na naszej stronie.

Odeślij produkt wraz z dokumentacją na adres:

MASSI 

ul. Tadeusza Kościuszki 2

05-850 Ożarów Mazowiecki

Prosimy pamiętać, aby przedmiot dobrze i solidnie zapakować przed wysyłką, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie do naszego magazynu.

Zwrot płatności:

  • W przypadku płatności przelewem, kwota zostanie wysłana na podane przez Ciebie konto.
  • W przypadku płatności gotówkowej, zwrot gotówki.
  • W przypadku transakcji dokonanej przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: "towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu". Prosimy o solidne zapakowanie przesyłki, aby nie dotarła do nas uszkodzona. Produktów wadliwych prosimy nie odsyłać, tylko zgłaszać do działu reklamacji na podstawie gwarancji czy też rękojmi.

[Pobierz formularz zwrotu]

Informacja o odstąpieniu od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, koszty odesłania przedmiotu do nas ponosisz Ty. Jednocześnie, zwrócimy Ci – wraz z pieniędzmi za przedmiot – koszt przesyłki w pierwszą stronę, w wysokości równej najtańszej przesyłce dostępnej w naszej ofercie.

REKLAMACJE

Czy reklamacja musi być stresująca? U nas nigdy! Jesteśmy sklepem przyjaznym Konsumentom, stawiając na pierwszym miejscu ich komfort i zadowolenie. Reklamacje rozpatrujemy w najkrótszym czasie, nawet bez konieczności wcześniejszego odesłania towaru. Zawsze staramy się znaleźć obopólnie satysfakcjonujące rozwiązanie.

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR - reklamacja bez wychodzenia z domu

Kupując produkty Massi, otrzymujesz dostęp do jednej z najwygodniejszych form serwisu gwarancyjnego: door-to-door (ang. od drzwi do drzwi).

Na czym polega obsługa door-to-door?

W przypadku zgłoszenia reklamacji, uszkodzony produkt zostanie odebrany od Państwa poprzez kuriera, naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres. Pokrywamy 100% kosztów przesyłki. Serwis trwa, w zależności od usterki, około 14 dni. Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury VAT w okresie objętym gwarancją.

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową

W przypadku reklamacji towaru z tytułu niezgodności z umową, prosimy o udostępnienie nam towaru do naprawy lub wymiany. Nie musisz go odsyłać – jesteśmy zobowiązani do odbioru towaru od Ciebie na nasz koszt.

Gwarancja+

Możesz także przedłużyć gwarancję na swoje produkty, korzystając z usługi Gwarancja+ Dzięki temu zyskujesz dodatkowy czas ochrony, co zapewnia jeszcze większy spokój i pewność związaną z zakupionymi produktami. 

Usługa GWARANCJA+ Twoje spokojne jutro zaczyna się dzisiaj!

Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?

Powiadom nas o zauważonej wadzie.

Wyślij maila na adres: serwis@massi.pl Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie.

Poczekaj na odpowiedź serwisu. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:

  • dowodu zakupu,
  • podpisanej karty gwarancyjnej,
  • dokładnego opisu wady, zdjęć i/lub filmików ukazujących wadę.

Zapoznaj się z naszą propozycją.

Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.

Wydaj wadliwy produkt kurierowi.

W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie - na ogół w ciągu kilku dni.

Odbierz nowy produkt.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar - na nasz koszt.*

*W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji tj. niestwierdzenia wady, koszt transportu reklamowanego produktu pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.

Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door

  • Wygoda – cały proces naprawy sprzętu odbywa się bez wychodzenia z domu.
  • Szybkość – przesyłka kurierska skraca do minimum długość transportu.
  • Oszczędność – usługa serwisowa i przesyłka w obie strony są całkowicie darmowe.

Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji

W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu: serwis@massi.pl

UWAGA! Procesy produkcji wyrobów, bez względu na materiał, sprawiają, że w efekcie finalnym wyroby mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść do +/- 25 mm.

Loading...