Zwroty i reklamacje

ZWROTY
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

25 grudnia 2014 roku, weszła w życie ustawa o prawach konsumenta, której art. 27 mówi o tym, że konsument, zawierający umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (np. przez Internet), ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar bez podawania przyczyny.

Wydłużamy ustawowy termin aż do 100 dni! Co to oznacza dla Ciebie?

Możesz zamówić towar w sklepie i spokojnie obejrzeć go w swoim domu, mieszkaniu czy biurze. Jeśli uznasz, że produkt z jakichkolwiek przyczyn nie spełnia Twoich oczekiwań, nie pasuje do Twojej łazienki lub po prostu się rozmyślisz, możesz go do nas odesłać w terminie 100 dni od daty odebrania przesyłki od przewoźnika – bez uzasadniania swojej decyzji. Proszę pamiętać, jeżeli dokonywałeś zakupu na firmę to masz na zwrot 14 dni

Robiąc zakupy w naszym sklepie, nie ryzykujesz. Zależy nam wyłącznie na Twojej satysfakcji. Zwracamy się z wielką prośbą do Konsumentów, odstępujących od umowy, o szczególną ostrożność podczas odpakowywania, oglądania, przechowywania i odsyłania zwracanych artykułów – dla pełnego zadowolenia obu stron transakcji i przyszłych Klientów. Wraz ze zwracanym produktem prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który przyspieszy procedurę zwrotu.

W jaki sposób zwrócić zakupiony towar?

1. Upewnij się czy spełniasz warunki zwrotu zakupionego produktu:

  • nie minęło 100 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia (dla klientów indywidualnych, dla firm 14 dni)
  • zakupu dokonałeś na osobę prywatną nie firmę

2. Wypełnij formularz zwrotu towaru, który jest dostępny na naszej stronie. 

3. Odeślij produkt wraz z dokumentacją na adres:

MASSI WEST PARK
ul. Poznańska 249, BRAMA/RAMPA T3
05-850 Ożarów Mazowiecki

4. W przypadku płatności przelewem kwota zostanie wysłana na podane przez Ciebie konto. W przypadku płatności gotówkowej zostanie dokonany zwrot gotówki. Prosimy pamiętać, aby przedmioty dobrze i solidnie zapakować przed wysyłką tak, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie do naszego magazynu.

5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy o solidne zapakowanie przesyłki, aby nie dotarła do nas uszkodzona. Produktów wadliwych prosimy nie odsyłać, tylko zgłaszać do działu reklamacji na podstawie gwarancji czy też rękojmi.

Pobierz formularz zwrotu

REKLAMACJE
Jak mogę reklamować towar?

1. Powiadom nas o zauważonej wadzie
Skorzystaj ze Strefy Klienta Massi lub wyślij maila na adres: serwis@massi.pl. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie.

2. Poczekaj na odpowiedź serwisu
Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:

  • dowodu zakupu
  • podpisanej karty gwarancyjnej
  • dokładnego opisu wady
  • zdjęć i / lub filmików ukazujących wadę

3. Zapoznaj się z naszą propozycją 
Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.

4. Wydaj wadliwy produkt kurierowi
W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie – na ogół w ciągu kilku dni.

5. Odbierz nowy produkt
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar – na nasz koszt.*

* W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. niestwierdzenia wady, koszty transportu reklamowanego produktu w obie strony pokrywa Klient. Szczegółowe warunki gwarancji dla produktów Massi dostępne są tutaj.

Jak długo będę czekać na decyzję?

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, na ogół w ciągu 3-5 dni, maksymalnie w ciągu 14 dni.

Czy reklamacja musi być stresująca?

U nas nigdy! Jesteśmy sklepem przyjaznym Konsumentom, stawiając na pierwszym miejscu jego komfort i zadowolenie. Reklamacje rozpatrujemy w możliwie najkrótszym czasie, nawet bez konieczności wcześniejszego odesłania towaru. Zawsze staramy się znaleźć obopólnie satysfakcjonujące rozwiązanie.

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR
Reklamacja towaru bez wychodzenia z domu

Kupując produkty Massi, otrzymujesz dostęp do jednej z najwygodniejszych form serwisu gwarancyjnego – door-to-door (ang. od drzwi do drzwi).

Na czym polega obsługa door-to-door?
W przypadku zgłoszenia reklamacji, uszkodzony produkt zostanie odebrany od Państwa przez kuriera, naprawiony w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie odesłany bezpośrednio na wskazany przez Państwa adres.

Pokrywamy 100% kosztów przesyłki.

Serwis trwa, w zależności od usterki, około 14 dni.

Zgłoszenie przyjmujemy na podstawie paragonu lub faktury VAT w okresie objętym gwarancją.

Jak skorzystać z gwarancji door-to-door?

  1. Powiadom nas o zauważonej wadzie
  2. Wyślij maila na adres: serwis@massi.pl. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać list pocztą.
  3. Poczekaj na odpowiedź serwisu
    Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku godzin. W zależności od rodzaju problemu, poprosimy Cię o przesłanie:
    • dowodu zakupu
    • podpisanej karty gwarancyjnej
    • dokładnego opisu wady
    • zdjęć i / lub filmików ukazujących wadę
  4. Zapoznaj się z naszą propozycją
    Zaproponujemy Ci odbiór produktu bezpośrednio z Twojego domu lub przedstawimy inny pomysł na rozwiązanie problemu. Decyzja odmowna to zawsze ostateczność.
  5. Wydaj wadliwy produkt kurierowi
    W ramach gwarancji door-to-door kurier odbierze od Ciebie reklamowany produkt. Następnie przeprowadzimy jego ekspertyzę. Reklamację rozpatrujemy niezwłocznie – na ogół w ciągu kilku dni.
  6. Odbierz nowy produkt
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (stwierdzenia wady fabrycznej), odeślemy do Ciebie nowy, wolny od wad towar – na nasz koszt.*

* W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, tj. niestwierdzenia wady, koszty transportu reklamowanego produktu w obie strony pokrywa Klient. 

Korzyści z obsługi gwarancyjnej door-to-door

  • Wygoda – cały proces naprawy sprzętu odbywa się bez wychodzenia z domu
  • Szybkość – przesyłka kurierska skraca do minimum długość transportu
  • Oszczędność – usługa serwisowa i przesyłka w obie strony są całkowicie darmowe

Dział serwisu jest do Twojej dyspozycji
W razie pytań, dotyczących zasad korzystania z gwarancji door-to-door, zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:

serwis@massi.pl

tel. 22 22 82 376 

UWAGA! Proces wypalania ceramiki sanitarnej w wysokiej temperaturze sprawia, że w efekcie finalnym wyroby ceramiczne mogą się nieznacznie różnić od wymiarów podanych na rysunkach technicznych. Różnica może wynieść +/- 15 mm

Loading...