Home Porady i ciekawostki Nowoczesne podejście i tradycyjne wartości

Nowoczesne podejście i tradycyjne wartości

W grudniu 2018 roku Massi świętowało 5. urodziny – to dobra okazja by przybliżyć historię powstania firmy i podzielić się tym, co w największym stopniu przyczyniło się do jej sukcesu.

5. urodziny marki, 20 lat doświadczenia w branży

Massi powstała z inicjatywy braci, Macieja i Bartosza Siejki na przełomie lat 2013/ 2014. Odbywaj Panowie zdobywali już wcześniej doświadczenie w rodzinnej firmie o wieloletnich tradycjach w branży łazienkowej. Massi szybko zyskała sympatię klientów bogatą ofertą wanien wolnostojących oraz umywalek nablatowych. Już po pierwszych 2 latach produkty Massi dostępne były w największych salonach łazienkowych na terenie całego kraju. Aktualnie sieć partnerska liczy ponad 100 partnerów, a ekspozycje produktów dostępne sa w niemal każdym dużym mieście.

Najważniejsi są ludzie

Od początku działalności firmy ważny był nie tylko rozwój oferty, ale również budowa silnego zespołu. To dzięki zgranej ekipie ambitnych, fantastycznych ludzi i tego, jak radzą sobie z codziennymi wyzwaniami, Massi, z małej firmy rodzinnej, stała się jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży wyposażenia łazienek.

Każdy z pracowników obdarzony jest bardzo dużym zaufaniem, przez co realnie wpływa na funkcjonowanie firmy i wdrażanie nowych projektów – to sprawia ogromną satysfakcję! – wyjaśnia Magdalena Pływaczewska, kierownik Działu Obsługi Partnera

Standardem jest polepszanie standardów

Motorem rozwoju Massi są zmiany i stałe podwyższanie standardów. Przekłada się to na poprawę jakości produktów, obsługi partnerów, usprawnienia procesów logistyczny i codziennej pracy każdego z pracowników.

Sami sobie podnosimy poprzeczkę i motywuje nas to, że widzimy realne efekty takiego podejścia: stały rozwój – wyjaśnia jeden z założycieli, Bartosz Siejka, Członek Zarządu i Dyrektor ds. jakości

Wartości Massi

Uczciwość i bazujące na niej zaufanie oraz wzajemny szacunek to dla nas podstawy relacji.  Jako firma oczekujemy tych wartości zarówno od wszystkich współpracowników jak również od naszych partnerów handlowych i biznesowych.

Tylko budując zaufanie jesteśmy w stanie osiągnąć wyjątkowe wyniki, które będą napędzać nasz dalszy rozwój – podkreśla Prezes Zarządu, Maciej Siejka.

Ta witryna używa plików cookies Więcej informacji w temacie cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close