Sklep online

Home Aktualności Rola handlowca w modelu omnichannel

Rola handlowca w modelu omnichannel

 

Z okazji Dnia Handlowca prezentujemy obszerny wywiad z Krajowym Managerem Sprzedaży w Massi – Tomaszem Rafalskim. Poruszamy w nim istotne kwestie związane z rozwojem obszaru digital, który ma za zadanie aktywnie wspierać działania sprzedażowe w kanale tradycyjnym.

 

Ma to szczególne znaczenie w trudnych czasach pandemii, gdzie bezpośredni kontakt z klientem został mocno ograniczony.

Przeczytaj nasz najnowszy artykuł ekspercki i sprawdź, jak wygląda praca w organizacji w modelu omnichannel, z perspektywy Krajowego Managera Sprzedaży »

Ta witryna używa plików cookies Więcej informacji w temacie cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close