Porady – Najczęściej zadawane pytania

Aby zaoszczędzić Państwa cenny czas, poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów oraz Partnerów biznesowych. O wszelkie inne kwestie, dotyczące zasad współpracy, transportu, oferty oraz spraw technicznych, prosimy zwracać się poprzez
zakładkę Kontakt.

 

DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

 

Co to za firma?

Marka Massi zadebiutowała na rynku w 2011r. Jesteśmy firmą rodzinną, o wieloletnich tradycjach, silnie związaną z polskim rynkiem. Należymy do Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych – jedynej w kraju organizacji, która aktywnie wspiera rozwój przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce.

 

Skąd pochodzą produkty?

Massi skupia wyselekcjonowane urządzenia sanitarne i ceramikę łazienkową wyłącznie renomowanych producentów z całego świata. Daje to gwarancję najwyższej jakości.

 

Czy produkty posiadają gwarancję?

Cały asortyment Massi objęty jest gwarancją, odpowiednio:

  • ceramika sanitarna – 5 lat;
  • deski sedesowe – 2 lata;
  • armatura – 2 lata;
  • odpływy – 2 lata.
  • wanny akrylowe – 5 lat

 

Zapewniamy serwis gwarancyjny, jak również atrakcyjny cenowo serwis pogwarancyjny.

 

Gdzie można kupić produkty Massi?

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, oferujemy najwygodniejsze formy nabywania naszych produktów:

  • w sklepach internetowych
  • na aukcjach internetowych
  • w salonach stacjonarnych na terenie całej Polski

Zapraszamy do kontaktu. Podpowiemy, w którym sklepie w Państwa mieście można zakupić urządzenia sanitarne Massi.

 

Gdzie można obejrzeć produkty?

Cały asortyment Massi posiada swoje prezentacje w wersji 3D, która umożliwia precyzyjne i atrakcyjne wizualnie obejrzenie każdego produktu poprzez stronę internetową. Urządzenia i akcesoria Massi można również zobaczyć w sklepach stacjonarnych i internetowych.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?

Czas dostawy wynosi na ogół od 24 do 48 godzin.

 

Co zrobić, jeśli urządzenie uległo awarii lub zauważyłem wadę po odpakowaniu?

Każdy produkt Massi jest objęty gwarancją, dlatego w przypadku zaistnienia problemu, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Reklamacje są rozpatrywane bezzwłocznie.

 

DLA FIRM

 

W jaki sposób można zamawiać towar?

Zamówienia prosimy składać poprzez fax, e-mail lub telefonicznie. Dostosujemy się do Państwa potrzeb.

 

Jak szybko zamówienie zostanie zrealizowane?

Realizacja zamówienia i transport trwają od 24 do 48 godzin.

 

Ile kosztują poszczególne produkty hurt/detal?

Cennik katalogowy znajduje się na stronie internetowej, a na życzenie wyślemy go do Państwa e-mailem. W zależności od rodzaju współpracy, oferujemy atrakcyjne rabaty i zniżki lojalnościowe. Oferta przygotowywana jest zawsze indywidualnie.

 

 

 

 

Google+